miercuri, 3 august 2011

Dragostea e dureroasa !

“Te-am cunoscut intr-o noapte frumoasa de vara , trecusera peste mine multi ani si nu mai eram ca odinioara , nu mai zambeam si ma gandeam ca viata e doar un spectacol pe care il priveam pe geam . Plangeam si imi puneam mereu aceeasi intrebare, parea ca viata mea nu era decat o eroare . Iar zilele de vara se converteau intr-o povara , o capcana , din care incercam sa ies ... si iara .. era cald afara , in suflet iarna era iara , nu stiam ca in viata mea urma sa apara o raza de soare, o adiere de vant ce avea sa-mi alunge acea povara, nu stiam ca urma sa zambesc iara, nu stiam sa iubesc , nici macar un zambet sa iti daruiesc , eram trist .Iar tu o domnisoara ce avea sa ma invete sa traiesc iara te incapatanai  sa crezi , sa vezi in mine ceea ce iti lipsea tie , o secunda de iubire. “ 
                           Semnat : Anonim
 Nu conteaza cine a scris aceste versuri  , ceea ce conteaza este faptul ca dragostea este frumoasa si nimeni nu a reusit sa o descrie in cuvinte exacte , dar ea este si foarte dureroasa , Aceasta vine foarte usor si iti creaza o senzatie placuta , dar la fel de repede poate pleca ! :-s

2 comentarii: